header-image

Helpdesk - Contactgegevens

MEDEDELING
De fysieke SNT Helpdesk is gesloten om de maatregelen te volgen die de overheid en universiteit hebben genomen tegen het coronavirus (COVID-19). De Helpdesk is nog steeds per e-mail te bereiken. Tijdens de reguliere openingstijden (10:00 tot 13:30) zal iemand actief reageren op de binnenkomende e-mails.

De SNT helpdesk kan je helpen met alle vragen die je hebt over onze diensten.

De helpdesk is iedere werkdag van 10:00 tot 13:30 geopend en is te vinden in de Citadel samen met de LISA servicedesk en het Notebook Service Centre. Je kan natuurlijk ook contact opnemen door te bellen of te mailen.

Helpdesk: openingstijden

De helpdesk hanteert de volgende openingstijden.

Soms hanteert de SNT Helpdesk afwijkende openingstijden. We kondigen deze altijd aan op onze publieke Facebook pagina. Je hebt geen Facebook account nodig om deze aankondigingen te zien.

Voor een overzicht van de vakanties, tentamenweken en door de UT gehanteerde feest- en brugdagen kun je terecht bij de jaarcirkels.

Let er op brugdagen soms in vakanties vallen, de helpdesk is dan dus gesloten. De weken die aangegeven staan als "zelfstudie en aanvulling ter afronding" in de jaarcirkel vallen onder de vakantie openingstijden.

Geschreven door SNT op Monday March 11, 2019